mandag, mars 08, 2010

Slik skal det foregå

Studiumet heter "Reportasjearbeid i fremmed kultur" og det går ut på dette:

* Ca. 7 uker i Volda med forberedelser, forelesninger, oppgaveskriving og fremføringer
* Ca, 7 uker i India; først fellesopplegg som foreløpig/mest sannsynlig ser slik ut:
- Dehli
- Agra
- Bangalore
- Mangalore
- Mainpal - hvor Høgskulen har en samarbeidsskole

Deretter har vi noen uker hvor vi kan dra hvor vi vil og jobbe med reportasjen vår.

* Så blir det ca. 3 uker med forberedelser til eksamen.

Jeg får med andre ord opplevd så å si hele India, fra nord til sør og fra øst til vest! Dette skal bli spennende!

Har dere noen forslag over hvor jeg kan dra?
Og hva jeg bør oppleve?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Dette høres jo ut som et kjempeopplegg! Blir helt sikkert en fantastisk opplevelse ;)

Lill Anette - Mamma 2010 sa...

SV: Ja. Kjipt at det skal være såååå store forskjeller på øst- og vestlandet :p

Lill Anette - Mamma til Amalie sa...

SV: Jeg har født en unge, trilla turer og amma ;) Ikke verre enn det :D

Lill Anette - Mamma til Amalie sa...

SV: Ja, har nok hatt en god del flaks ;) Ligger nok en del i familien også. Fødselen min og tida etter fødselen har vært nærmest identisk med mamma'n min :p

Toonje sa...

Kosn fikk du t å endre på der det står for eks: 4 SØTE istede for 4 kommentarer?
Å det me reaksjoner ?

Kristina sa...

sv; ja, det kan jo hende. Men det der har hun jo uansett funnet på da, som alle ser:p