lørdag, november 06, 2010

Den siste uka

har jeg reist en del og opplevd mer. Magen er mye bedre og matlysten er paa plass. Deilig!

Kort oppsummert: Paa sondag dro vi jentene (Trine Lise, Kjersti, Maren, Kaia og meg) med buss til Udaipur. Udaipur var en fantastisk by! Octopussy (James Bond 1983) er spilt inn her. Var der en natt for vi dro videre med buss til Jaipur. Akkurat naa er det kun Kaia, Maren og jeg som er igjen i Jaipur.
Vi drar videre med tog til Agra i morgen ettermiddag. Blir i Agra en natt for aa se Taj Mahal paa mandag. Deretter drar vi videre til Vrindervan og blir der til onsdag. Saa blir det Delhi :)

Siden denne pc'n er idiot, kommer bildene i feil rekkefolge.
Amber Fort i Jaipur. Jeg og Maren red med elefant opp til fortet.
Amber Fort

Slangetemmer utenfor Amber Fort
Mumbai: Bollywood. Her er vi paa filmsettet.

Udaipur: Solnedgang

MUMBAI: Gate of India

Meg i Udaipur
Har det kjempebra! Har vaert og besokt BMVSS (som gir bort gratise proteseser med mer til folk). Veldig interessant. Har intervjuet og tatt bilder. I tillegg har vi blitt kjent med en mexicansk gutt, Antonio, som er en kjempekul fyr! Vaart faste folge her i Jaipur.
Peace

Ingen kommentarer: