onsdag, juni 09, 2010

Jaiks!

Da har jeg bestilt og betalt flybilletter til India, Delhi!

27.september tidlig morgen fra Oslo går flyet.
19.november lander vi i Oslo igjen, tidlig.

Dette skremmer meg angående turen;

- Jeg er supersær i matveien og misliker blant annet indisk-mat, krydder osv..
- Toalettene, om man kan kalle de noe så fint.
- Å bli dårlig. Jeg har aldri i mitt lange liv hatt noen form for omgangssjuken, ikke i Norge og ikke i utlandet. Skal derfor ha som mål å ikke bli dårlig i India! Problemet er: India er vel kåret til verdens mest uhygeniske land. Så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg frisk som en fisk!
- Å være borte fra Tor-Arne så klart! Lengste vi har vært borte fra hverandre er 2-3 uker, nå blir det 8! Det skal derimot gå veldig bra så lenge jeg koser meg i India og har andre ting å tenke på. :)

Tips til hva jeg bør ha med meg?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Sånn Idoform, så slipper du å merke helt de store forskjellene på bakteriene ;pp


Du er så heldig! Jeg og vil :)

Siri sa...

Camills-bills: love you <3 Skal sende deg kort om du gir meg adressen din før jeg drar! Og btw- idoform virker nok ikke i bakterievennlige India, men det er verdt et forsøk ;)