lørdag, august 07, 2010

7 uker igjen!

Da er vaksinene i boks og pengene er så å si spart opp. Mangler kun å planlegge aktiviteter for den siste måneden, kjøpe flybilletter til Oslo og å pakke!

Gleder meg egentlig til å begynne på skolen nå. Møte de jeg skal reise med (kjenner 3stk), planlegge den måneden hvor vi får reise hvor vi vil og møte nye folk under fadderuka (skal være fadder for engelsk årsstudium)!

7 uker går nok fort. Sommeren er jo allerede over! (Om vi kan kalle det en sommer... Dårligere sommer har jeg ikke vært borti!) Så 7 uker til jeg drar og ca 14-15 uker til jeg kommer hjem igjen. Jesus, det er lenge!

Min største bekymring er toalettene! Jesus, det gruer jeg meg til...

Skal på et eller annet vis klare å overleve på maten der nede, selv om jeg ikke liker krydder eller indisk mat. Jeg elsker jo kylling, og det er bra.

Og så klart gruer jeg meg til å være borte fra Tor-Arne så lenge, men det skal jeg også klare. Jeg kommer jo til å oppleve så mye nytt, moro og spennende. Jeg er glad for at det er jeg som reiser og ikke han. Han må jo sitte hjemme i en vanlig hverdag og det føles kanskje litt lengre og kjedeligere ut da.
Midt oppi hele turen har vi 2årsdag og det er TRIST! Dumt å måtte tilbringe den dagen på hvert vårt kontinent..
Blir derimot SUPERdeilig å møte han igjen da, gleder meg allerede til han skal hente meg på flyplassen i Ålesund den 19.nov (2år og 1måned - dagen vår faktisk)!

Så jeg er optimistisk, minus med tanke på toalettene/hullene..


Random: Paris 2009

Hvem ønsker seg indisk julegave??

2 kommentarer:

Andreas Vollen sa...

Det her blir spennende Siri :) Gleder meg!!

Siri sa...

Enig enig! :D