tirsdag, august 31, 2010

Under 4 uker igjen!

Da er det under 4uker til jeg lander i Delhi, og forelesningene og innleveringene er i gang.

Vi har skole mandag, onsdag og torsdag fra kl 1215-14.00/15.00. Hver eneste uke ser vi en film, og foreløpig har vi sett Gandhi og Slumdog Millionaire.

Sinnsykt digg! Vi har forelesninger som inneholder bilder og historier om India (lærernes egne erfaringer), litt om Hinduismen, kulturen, eventuelle utfordringer vi kan oppleve og litt om reportasje.

Så jeg har 11 forelesninger igjen og så stikker vi til India! Livet er herlig, angrer ikke et sekund på at jeg valgte dette faget. Det er veldig interessant og man får reise og oppleve noe utenom de "vanlige" reisemålen.

Har allerede levert inn første oppgave og skal ha fremføring på den neste uke. Samtidig skal jeg levere inn den siste oppgaven nå på mandag. Og så må jeg vel snart begynne å lese skikkelig, det er en del å lese!

Alt i alt, jeg gleder meg! Ting begynner å bli mer realistisk og hele turen nærmer seg med stormskritt!

:D

Ingen kommentarer: