onsdag, mai 29, 2013

Det klør i fingrene...

... etter forandringer! Men så er det å finne en løsning man blir fornøyd med da. Akkurat nå sitter jeg å styrer, blir ikke helt fornøyd. 
 Stuebordet as we speak.

Dette brettet har stått på spisestuebordet i det siste. Er relativt fornøyd med det, men må kanskje endre det for å bli fornøyd med stuebordet. Hehe
Brettet er fra Søstrene Grene, og jeg har selv malt det hvitt.

Må forresten anbefale noen roser fra Feel. De koster kun 29kr, og finnes i mange forskjellige farger og nyanser. 

Jeg har et par i rødt på soverommet.

Et par lilla-aktige har stått på stua i det siste.
  
Men de er nå byttet ut med noen litt mer freshe vårlige rosa/røde.

Og så har jeg en hvit, som er ny, og som slites med å plasseres for øyeblikket. 

Nå får jeg bare prøve meg frem til jeg blir litt fornøyd!

Have a good one :)

Ingen kommentarer: