onsdag, mai 22, 2013

Siden sist

Da er det faktisk 2,5 år siden sist jeg blogget. Mye har skjedd siden den fantastiske turen til India.

Siden India-turen har jeg reist en del.
I 2011 var jeg på hele fem turer: Polen, Belgia, Spania, Portugal og Tanzania. Hele fire nye land å krysse av (vært i Spania flere ganger før).
I fjor, 2012, ble det litt mindre, men fikk dratt til Irland og Lativa på våren, så da ble det to nye land! 

I år har jeg litt "uvanlige" nyttårsforsett, og det ene er å dra innom to nye land. Foreløpig ser det mørkt ut, da planene for sommeren er Frankrike (Paris) og Sverige (Gøteborg), og de landene har jeg jo allerede vært i. Tur er derimot tur, og det skal bli morsomt likevel! Satser på å få til en tur til et "nytt" land før året er omme.

Litt bilder og oppsummering på hva som har skjedd siden sist:

Jula 2011 reiste jeg, samboer, svigermor og svigersøster til Tanzania. Bodde hos "familien" i en ukes tid i Dar es Salaam før vi dro til Zanzibar og opplevde turistlivet.
En veldig kjekk tur, med mange spennende og kulturelle opplevelser.

Zanzibar jul 2011. Stormen nærmer seg.

Julaften 2011 på Zanzibar

Første juledag, Zanzibar.

Dublin med fine jenter våren 2012! 
Shopping for alle penga!
Jeg var barnet på tur (er yngst)..

Noen dager etter Dublin-turen dro min kjære og jeg til Riga. Dette var min valentines-gave til han.
På kjærlighetsbruen med alle låsene.
God mat og drikke ble nytt i Riga!

Så fikk vi plutselig en bachelor-grad og våre veier skiltes til de grader "sadface". Takk til den som oppfant Whatsapp!

Så flytta vi til Østlandet! Om vi trives er ikke et spørsmål engang, her skal jeg forbli til jeg er grå. 

DIY-lyslykter med selvlysende maling og glitter.

Grunnen til at jeg starter opp igjen med denne bloggingen, er fordi jeg har blitt oppfordret til å gjøre det av venninner. Jeg er veldig interessert interiør, og prøver å leke meg frem med ideer. Så noen DIY-prosjekter vil komme. Denne bloggen vil vel inneholde litt av alt annet i tillegg.

1 kommentar:

Unknown sa...

HURRA!!! :) :) :) Gleder meg til fortsettelsen!! Og til dere kommer på besøk på hytta til sommeren! Jeg ser forresten at Tsjekkia ikke står på listen over land du har vært i .... :D