fredag, mai 31, 2013

Postkort i rammer

Hver gang jeg er på reise, prøver jeg å finne postkort (helst i svart/hvitt) av kjente monumenter fra byen jeg besøker.
Grunnen er at jeg liker å ramme de inn. Bildene man selv tar blir jo ikke alltid SÅ fine som de på postkortene, de er jo postkort av en grunn.

Her er noen av de som har blitt rammet inn.
På soverommet er det Eiffeltårnet som har fått æren av å stå i vinduskarmen, sammen med et bilde av oss foran nettopp Eiffeltårnet (Paris 2009).

I gangen er det Notre Dame fra Paris som står oppå en kommode. 
Big Ben har blitt plassert i en hylle på stua.
På badet passet det bra med vakre strender og blåfarger fra Tanzania. Den lille øyen nederst var vi på, utenfor Zanzibar.

Har også mange postkort fra andre turer, men har ikke fått gjort noe særlig med dem ennå. Trenger et hus jeg! Hehe

Men har derimot rammet inn et fint og dekorativt postkort kjøpt på Søstrene Grene. Litt usikker på hvor jeg skal ha det, men nå står det på spisestuebordet.
Passer best på et soverom synes jeg da. Åh, gi meg et soverom ekstra! 

Føler jeg bør bytte ut de svarte rammene med hvite når jeg leser gjennom dette. Så mye finere, lysere og innbydende det nederste bildet var!

Love love 

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Den hvite rammen var veldig søt :)