fredag, september 24, 2010

India nærmer seg med stormskritt!

På søndag flyr jeg til Oslo. Der skal jeg og Maren ligge på Gadermoen Bed and Breakfast. Vi unner oss selv en god seng og en god frokost før vi skal sitte på fly i 12-13 timer og så sove på indiske senger de kommende to månedene. Må ha litt kvalitet og luksus!

Mandagsmorgen kl 0630 letter vi fra Gardermoen og retter snuten mot Asia, India. Vi skal først mellomlande i Amsterdam og være der i 3 timer før flyet går videre. Så lander vi i Delhi kl 2250 (indisk tid). Deretter blir det tur inn til sentrum og til hotellet hvor vi skal sove de 4 (?) dagene vi skal være i Delhi. Så blir det opp tidlig tirsdag for å stikke innom den norske ambassaden.

Det kommer nok til å være litt slitsomt de første dagene. Slitne og ikke vant med varmen, menneskemengden, fattigdommen eller kaoset på veiene. Vi blir kastet inn i det, har lærerne sagt. Så blir det litt roligere ettersom vi drar sørover og til litt mindre steder.

Jeg både gruer og gleder meg, men samtidig har det ikke gått opp for meg at jeg skal til India. India, et land jeg aldri har tenkt på som et land jeg skal til. Og så skal jeg være borte i nesten to måneder, jeg føler det hele er uvirkelig!



Sakene ligger klare til å bli lagt i sekken; MYE som skal med!

Ingen kommentarer: