fredag, september 24, 2010

Overlevelsesesken

Jeg og kjæresten har nå vært samboere siden januar i år, og vi har tilbringt nesten hver eneste dag sammen.

Vi har ikke vært borte fra hverandre mer enn to uker i løpet av disse snart to årene vi har vært sammen. Dermed blir det rart og litt vanskelig å være borte fra hverandre så lenge som vi skal være nå. Blir nok kanskje verre for han. Han skal jo være hjemme i de normale omgivelsene sine, med ansvar, regninger, jobb og skole, mens jeg skal ut i verden og oppleve nye ting!


Derfor har jeg laget en "overlevelseseske"!



Denne esken inneholder brev, et for hver dag jeg er borte (altså 54 brev), i tillegg inneholder det forskjellige ark med råd og tips til middager og vasking med mer.




Jeg har også lagt med en hjemmelaget nedtellingskalender som inneholder små ord fra meg.



Vi har i tillegg to årsdag når jeg er borte, så han får litt ekstra på denne dagen. Når vi har to årsdag er det nøyaktig en måned til jeg kommer hjem igjen, på vår to år og en måneds dag kommer jeg hjem. Da skal vi feire :)

Vi vet jo ikke hvor ofte vi får snakket sammen, via skype, mail eller telefon, så derfor vil denne esken være der for han de dagene jeg ikke kan være der på skype, mail eller telefon. I tillegg skal den hjelpe han med å ikke misfarge alt det hvite tøyet. hehe

Vel, nå skal jeg tilbringe de siste timene med han. Adios! Snakkes i India!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker deg jenta mi <3 Du er så nydelig altså! Lagd alt dette til meg =) Gleder meg til å gå gjennom alle brevene! Jeg håper tiden går fort, slik at jeg får se deg igjen raskest mulig <3

Kysser og klemmer fra meg <3
Tor-Arne

Qvam sa...

Herregud så søtt gjort! Kos deg i India da :D