tirsdag, september 28, 2010

Kjapp oppdatering

Ankom Delhi i går kveld, natt til tirsdag. Første som slo meg da jeg la meg var; Hva har jeg gjort? Ikke mifforstå, jeg gleder meg sykt mye til å oppleve og jeg har det allerede kjmpebra! Men to måneder? Føler det er litt i det lengste laget..
Men går nok fort skal vi se :D

Har ikke sovet noe særlig, så etter en intens dag håper jeg på en fin natt søvn nå. Klokken er 0130 i skrivende stundt (natt til onsdag).

Vi har forresten et KJEMPEFINT hotell! Det ligger derimot uteliggere osv utenfor, så vi var skeptiske, men da vi kom inn på hotellet ble vi positivt overrasket! Ikke noe hull som do, ikke noen dyr og tull. Men et relativt rent og ryddig og fint hotell :D

Blir bare kjapt dette, da vi er i ferd med å legge oss.

India er foreløpig fantastisk, maten flott og vi har ikke opplevd noe tull ennå! (Det kommer nok etterhvert, hehe)

Bilder osg mer detaljert kommer :)

1 kommentar:

Iris sa...

Så morsomt! Gleder meg til å høre mer fra eventyret ditt. Take care <3