mandag, september 06, 2010

Pakketips?

Da er sekk i boks og min første malariapille er herved svelgt!

Tre uker til jeg lander i Delhi! Jeg har aldri vært i utlandet lengre enn i et par uker, så jeg er vant med å pakke en stappfull koffert med plagg for hver eneste dag. Så nå som jeg skal reise rundt i to måneder og kun ha med en sekk som ikke skal veie mer enn max 15kg, trenger jeg hjelp.

Hvor mye av hvert plagg bør man ha med på en slik "backpacker" tur ?

De som reiste i fjor har fortalt at det finnes vaskeri/vaskemuligheter på de fleste hotell eller i de fleste byene, men jeg er fortsatt usikker på hva som er for mye eller for lite.. hehe

Akkurat nå sitter jeg og skriver min siste innlevering før avreise. Den skal handle om et valgfritt tema fra pensum eller om reportasjen jeg skal skrive mens jeg er i India. Jeg ønsker å lære mer om kastesystemet, eller å forstå kastesystemet. Dette skal jeg da fremføre på engelsk neste uke, foran to indere. Gruer meg litt!


Randombilde- men litt kos med bilder her på bloggen.

Ingen kommentarer: