fredag, oktober 29, 2010

Bollywood-stjerne

Har herved blitt Bollywood-stjerne.
Jeg, Maren og Andreas ble plukket opp på gata av en fyr som har som jobb å finne hvite statister til Bollywood-filmer. Vi tenkte at dette kom til å bli en morsom opplevelse, så vi sa ja.

Da vi ankom settet, som var inne i en stor hvit bygning (Det hvite hus-aktig), ble vi tildelt grusomme kostymer... Rosa paljett-kjole som var alt for liten, ble tildelt meg. En bitteliten svar topp og en Flintstone-bukse ble tildelt Maren. Vi så ikke ut.

Deretter lå vi bare og ventet på å gjøre det vi skulle gjøre. Noe vi ikke visste hva var, siden ingen hadde fortalt oss det. Det eneste vi visste var at vi skulle være amerikanere.
Sammen med oss tre norske, var den fjerde statisten Scott fra USA. Han var skikkelig koselig.
Så skulle vi foran kamera. Det var endelig vår tur. Settet var gjort om til en stue som var festklar. Det sto drikke på bordet og alle de andre var festkledde. Vi følte oss veldig dumme for å si det sånn. Jeg ble plassert i sofaen med hovedpersonene. Så skulle vi danse, skåle, være sjokkerte, le og så danse igjen. Vi vare mye mer involverte i filmen enn vi hadde forestilt oss. Jeg måtte være på kamere alene sammen med de fire stjernene. Nervepirrende.
Regissøren, oss og en av hovedstjernene.
Men moro! Var veldig artig at vi fikk være med i en scene hvor vi var så involverte. Vi filmet scenen hundre ganger, fra forskjellige vinkler. Jeg og Maren måtte til og med danse med hovedstjernen. hehe Var veldig moro! En fin opplevelse :)

Ingen kommentarer: