torsdag, oktober 21, 2010

GOA

Endelig i Goa!
Etter 1,5 dogn paa reisefot kom vi frem mandagskveld. Da pissregnet det! Slik fortsatte det paa tirsdag ogsaa, saa jeg ble litt sur. Vil jo ha fint vaer naar man er i Indias syden!

Paa tirsdag hadde forresten jeg og Tor-Arne toaarsdag. Det ble feirer med gjengen. Middag, ol og tur paa stranda i maaneskinnet. Koselig!

Saa i gaar kom endelig sola! Vi hev av oss klaerne etter aa ha spist frokost, og la oss paa stranda. Det var varmt! Gikk tilbake til hotellet for aa sole oss ved bassenget, det var bedre.

Smakte forresten blekksprut i gaar, og det var helt greit! :)

Og i dag, har jeg ridd paa en elefant og badet sammen med en!

Her bader jeg sammen med elefanten.
Her klapper jeg en hann-elefant.

Her rir jeg og Maren paa en elefant.


Kaia og Maren paa en resturant som hadde sand-gulv! (i gaar onsdag)

Meg paa samme plass.
Fargen begynner saa vidt aa komme, og i morgen har vi planer om aa kun bade og sole oss. Deilig! Snor jo hjemme, saa vi maa kose oss naa som vi kan!